۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۰۶

پس از صعود به دیدار فینال؛

چول جین: بازیکنانم تمام دستورات تاکتیکی را اجرا کردند

چول جین: بازیکنانم تمام دستورات تاکتیکی را اجرا کردند

همدان- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال کره‌شمالی اعلام کرد بازیکنانش در بازی کره‌جنوبی تمام دستورات فنی و تاکتیکی را به خوبی در زمین پیاده کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال زیر 14 سال کره‌شمالی بعد از تساوی در زمان قانونی مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر یک تیم کره‌جنوبی را شکست داد و به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کرد.

"کیم چول جین" سرمربی تیم فوتبال زیر 14 سال کره‌شمالی در خصوص این پیروزی گفت: امروز، روز خوب ما بود و بازیکنان ما نتیجه تلاش گروهی خود را گرفتند. بازیکنان ما در این مسابقه بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و امیدواریم در بازی فینال نیز به همین خوبی بازی کنند.

وی با بیان اینکه بازیکنان این تیم تمام نکات تاکتیکی را پیاده کردند، اظهار کرد: با بازی خوب بازیکنان دیگر نیازی به تعویض در طول بازی مشاهده نشد.

سرمربی تیم کره‌شمالی تصریح کرد: پیش‌بینی تیم دیگر فینال سخت است اما ما منتظر حریف خود از بین دو تیم ایران و عراق هستیم تا بر اساس تاکتیک حریف تیم را آماده مسابقه کنیم.

چول جین در پایان در مورد بازی با کره‌جنوبی هم گفت: ما تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و با توجه به شرایط بازی نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد کرده و موفق به پیروزی در این بازی حساس شدیم.

کد خبر 2347980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha